Înființări firme – Resurse umane și salarizare
În cadrul serviciului de inființări firme – resurse umane și salarizare, specialiștii Bar Mar Consulting vin în întâmpinarea clienților cu următoarele:
- Administrare personal (întocmirea dosarelor de personal, contractelor individuale de muncă; documentației pentru încetarea/modificarea/suspendarea contractelor individuale de muncă; actelor adiționale la contractele individuale de muncă; adeverințelor de vechime; altor rapoarte la solicitarea clientului; consultanță în probleme de legislația muncii; asistență în cazul controalelor efectuate de organele abilitate ale statului);
- REVISAL (efectuarea demersurilor la Inspectoratul Teritorial de Muncă în vederea obținerii unui user și a unei parole utilizate în vederea depunerii online a Registrul General de Evidență a Salariaților; întocmirea, completarea și transmiterea Registrului General de Evidență a Salariaților);
- Consultanță în Resurse Umane (întocmirea Regulamentului Intern sau consultanță privind întocmirea acestuia; consultanță privind încheierea/modificarea/suspendarea/încetarea contractelor individuale de muncă; consultanță privind clauzele contractului individual de muncă; elaborarea fiselor de post);
- Salarizare (verificarea și procesarea pontajului lunar, precum și a tuturor datelor necesare calculului salarial; verificarea certificatelor de concediu medical; calculul salarial; transmiterea documentelor rezultate din calculul salarial; ștatul de plată; fluturașii de salarii; centralizator salarii; ordine de plată privind contribuțiile sociale și ale impozitului pe salarii; generarea și transmiterea declarației unice; evidența concediilor de odihnă; întocmirea de rapoarte de salarizare la solicitarea clientului; consultanță în problemele de salarizare).
Tarife:
- Servicii complete – de la 30 RON/salariat
Bar Mar Consulting vă stă la dispoziție pentru orice alte informații referitoare la serviciile de resurse umane și salarizare necesare companiei dvs.
Puteți să ne contactați la office@barmar-consulting.ro sau în secțiunea Contact.
Compania noastră a luat naștere în anul 2018 și are sedii în București, România.
Oferim o gamă largă de servicii, înregistrări, modificări și închideri de firmă, gestionăm managementul cu Registrul Comerțului, întocmim dosare pentru avize și autorizații necesare pentru funcționarea unui SRL, înregistrare la OSIM, vă oferim consultanță în achiziționarea serviciilor profesionale de PSI/SSM, contabilitate, management, marketing, alte servicii conexe.