Autorizatie de funcționare Primărie

Autorizație funcționare Primărie – cum se poate obține

În funcție de specificul activității pe care agentul comercial o desfășoară sunt necesare o serie de documente/avize/autorizații obținute în prealabil (documente specifice societății și ale punctului de lucru/sediu social – APM, DSP, DSV, ISU)

Tarife autorizație funcționare Primărie:

  • onorariu de la 1000 RON/autorizație

NOTĂ:

  • Onorariul nu include serviciile către servicii conexe (dezinsecție/SSM/PSI/Medicina muncii etc.)
  • Anumite taxe variază în funcție de activitatea firmei, cât și de fiecare Primărie/Instituție

BarMar Consulting vă stă la dispoziție pentru orice alte informații referitoare la procesul de obținere autorizație de funcționare Primărie.

Puteți să ne contactați la office@barmar-consulting.ro sau în secțiunea Contact.

 

Compania noastră a luat naștere în anul 2018 și are sedii în București, România.
Oferim o gamă largă de servicii, înregistrări, modificări și închideri de firmă, gestionăm managementul cu Registrul Comerțului, întocmim dosare pentru avize și autorizații necesare pentru funcționarea unui SRL, înregistrare la OSIM, vă oferim consultanță în achiziționarea serviciilor profesionale de PSI/SSM, contabilitate, management, marketing, alte servicii conexe.

Sună acum la (+40) 730 183 983 și află toate informațiile de care ai nevoie pentru obținere Autorizație de funcționare Primărie!