Aviz mediu APM

Avizul de mediu (APM) este unul din actele pe care consultanții noștri vă pot ajuta să îl obțineți.

Ce acte sunt necesare pentru obținere Aviz Mediu?

  • C.I. administrator;
  • Certificatul de înregistrare și Certificatele constatatoare ale Societății;
  • Planul de situație și Planul de încadrare în zona a obiectivului.

Tarife Aviz Mediu:

  • onorariu de la 450 RON/aviz

NOTĂ:

  • Onorariul nu include serviciile către servicii conexe (dezinsecție/SSM/PSI/Medicina muncii etc.)
  • Anumite taxe variază în funcție de activitatea firmei, cât și de fiecare Primărie/Instituție

BarMar Consulting vă stă la dispoziție pentru orice alte informații referitoare la obținere Aviz Mediu (APM).

Puteți să ne contactați la office@barmar-consulting.ro sau în secțiunea Contact.

Compania noastră a luat naștere în anul 2018 și are sedii în București, România.
Oferim o gamă largă de servicii, înregistrări, modificări și închideri de firmă, gestionăm managementul cu Registrul Comerțului, întocmim dosare pentru avize și autorizații necesare pentru funcționarea unui SRL, înregistrare la OSIM, vă oferim consultanță în achiziționarea serviciilor profesionale de PSI/SSM, contabilitate, management, marketing, alte servicii conexe.

Sună acum la (+40) 730 183 983 și află toate informațiile de care ai nevoie referitor la obținere aviz mediu!