Înființări firme – Revocare/schimbare administrator
Procedura de revocare/schimbare administrator se aplică companiilor cu mai mulți administratori.
Revocarea înseamnă eliminarea unui administrator.
Schimbarea înseamnă înlocuirea unui administrator actual cu unul nou.
Este obligatorie prezența asociatului / asociaților, ștampila și actele companiei (original si copie).
Tarife: de la 430 ron
Durata: 3-5 zile din momentul în care primim toate actele necesare din partea clientului
Documente necesare:
- hotărârea Adunării Generale/act adițional/decizie asociat unic (se redactează de către specialiștii Bar Mar Consulting)
- declarație notarială și specimen de semnătură dată de persoana care va prelua funcția de administrator
- act constitutiv actualizat (se redactează de către specialiștii Bar Mar Consulting)
- cerere de depunere și menționare acte (se completează de către specialiștii Bar Mar Consulting)
- delegație (se redactează de către specialiștii Bar Mar Consulting)
Bar Mar Consulting vă stă la dispoziție pentru orice alte informații referitoare actualizarea datelor companiei dvs.
Puteți să ne contactați la office@barmar-consulting.ro sau în secțiunea Contact.