Registrul Comertului accepta Declaratia pe propria raspundere si specimenul de semnatura sub forma de inscris sub forma privata

In atentia colaboratorilor nostrii,

Incepand cu data de 14.04.2020 Registrul Comertului  elibereaza documentele ( Rezolutii, Certificate de Inregistrare si Certificate Constatatoare) DOAR prin Posta Romana.

Totodata  conform Decretului nr 240/2020  art. 65 (2) si (3) din MOF, Partea 1, nr. 311/14.04.2020, exista posibilitatea ca Declaratia pe propria raspundere cat si Specimenul  raspundere sa poata fi depusa sub semnatura privata.

Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 311/14.04.2020, DECRETUL nr. 240/2020 Presedintelui Romaniei, privind prelunirea starii de urgenta pe teritoriul Romaniei, articolul 67 cu urmatoarele prevederi:

  1. Pe durata starii de urgenta, activitatea Oficiului Registrului Comertului  continua in ceea ce priveste inregistrarea mentiunilor privind persoanele juridice si fizice si se deruleaza prin mijloace electronice, in baza cererii si a documentelor anexate la acesta in forma electronic, avand incorporata,  atasata sau logic asociata semnatura electronica extinsa, precum si prin corespondenta, pe suport  hartie, in format letric.
  2. Declaratiile pe proprie raspundere pot avea forma de inscris sub semnatura privata ori in forma electronica si pot fi transmise la ONRC fara nici o alta formalitate.
  3. Specimenul de semnatura, acolo unde legea prevede, se transmite la ONRC legalizat de notarul public sau certificate de avocat ori sub forma unui inscris sub semnatura privata, fara nici o alta formalitate.
  4. Activitatea de asistenta pentru efectuarea procedurilor necesare inregistrarii prin mijloace electronice se deruleaza prin mijloace electronice, iar activitatea de furnizare informatii din Registrul Comertului si de eliberare de copii si certificate constatatoare, precum si activitatea de publicare si de furnizare a Buletinului procedurilor de insolventa se realizeaza , prin mijloace electronice, precum si prin corespondenta, pe suport de hartie, in format letric.”

Echipa BarMar Consulting va sta la dispozitie pentru consultanta infiintare SRL,  infiintare firma online, reprezentare in relatia cu Registrul Comertului, inregistrarea de mentiuni (autorizare punct de lucru, schimbare sediu social firma, prelungire sediu social, autorizare activitate, schimbare obiect de activitate, infiintare Pfa etc.).

Ne puteti contacta la:

Telefon/whatsapp: +40730 183 983
Email: office@barmar-consulting.ro
Web: www.barmar-consulting.ro

Related Posts

05

mart.
Subiecte generale

Activitatea Oficiului Registrului Comertului va fi preluata de Oficiul National al Registrului Comertului incepand cu 16 Martie 2020

In cadrul unui anunt publicat de ONRC, Incepand cu data de 16 martie 2020, activitatea Oficiului Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti si a Oficiului Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Ilfov de furnizare de informatii, extrase de registru si certificate constatatoare, copii si copii certificate, va fi preluata de Oficiul National al Registrului Comertului. Institutia[…]